· 

AliExpress wishlist van.. Charissa

Na de AliExpress wishlist van Maartje is het tijd voor de volgende wishlist, namelijk die van Charissa! Want je kan nooit genoeg leuke spulletjes hebben voor je Bullet Journal, toch? De kennismakingsblog over AliExpress vind je door hier te klikken. Lees dat eerst even, en daarna kan je leuke dingetjes vinden in deze blogpost. Pas op: ik waarschuw je voor koopdrang en een gat in je hand!

Washitape

Wat ik (en waarschijnlijk heel veel andere Bullet Journallers) het liefste koop op AliExpress is washi tape. De designs op AliExpress zijn anders dan die je kan krijgen bij de Hema bijvoorbeeld, en ze hebben washi tape in alle vormen en maten! Ik vind het persoonlijk leuk als ik tapejes koop in een bepaald thema, zodat ik mijn spreads daarop aan kan passen. Superleuk! Hieronder zie je zes tapes die zeker op mijn wishlist staan. 

Klik hier voor de producten: bloemen, halloween, kerst, katten, planten, schelpenLet wel op, het kan zijn dat de link niet direct linkt naar de voorbeelden hierboven, je moet dan even zoeken tussen de 'kleuren'. 

Stickers

Stickers zijn een ideale manier om je Bullet Journal op te vrolijken met weinig moeite. Kies een sticker en plak hem op, easy! Ook hiermee staat AliExpress vol en hieronder zie je een aantal favorieten.

Klik hier voor de producten: bloemen, cactussen, flamingo's, katten, kerst, zoetigheid.

Clear stamps

Ik ben dol op clear stamps! Ik heb deze trend pas laat ontdekt, maar ik ben er gek op. Het ziet er leuk uit, het is weer eens wat anders dan je eigen handschrift! Hieronder heb ik drie leuke setjes gevonden die perfect zijn om te gebruiken tijdens het plannen in jouw Bullet Journal.

Klik hier voor product 1, product 2 of product 3.

Paperclips

Ik vind de lintjes in mijn Leuchtturm1917 heel handig, maar ik vind het nog leuker om bepaalde pagina's te markeren met paperclips. Op AliExpress zijn de leukste varianten te vinden en hieronder laat ik mijn drie favorieten zien.

Klik hier voor de paperclips van de katten, de rosegouden en de zilveren.

Dit zijn een aantal van mijn favoriete producten op AliExpress.. Ik ga ze zelf zeker allemaal bestellen! Meer leuke aankopen zijn hier te vinden. Wat shop jij het liefste op AliExpress? Laat het weten in de reacties!

Liefs van Charissa

Alle foto's die in dit artikel gebruikt worden komen van AliExpress. 

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Renate (dinsdag, 07 november 2017 15:33)

    Hii!
    Superleuk om te lezen! Het is bij mij begonnen met de kleine stickers. Ik kocht een setje cactus stickers omdat ik ze gewoon te cute vond, en plaatste een oproepje op een “gewone” ali pagina. “Wat kan ik hiermee, ideeen gezocht” toen tipte iemand mij over bulletjournaling. Gelijk verliefd en begonnen. Aliexpress ziet mij inmiddes als vaste klant en de postbode heeft nog net geen sleutel haha.
    Laatste tijd bestel ik veel sjablonen. Verschillende grootes rondjes, hartjes enzo op 1 sjabloon. Of per thema en daar een passende washi bij.

    Renate