· 

AliExpress wishlist van.. Maartje

In een van onze eerdere blogpost hebben we jullie kennis laten maken met AliExpress en waar je bij deze site rekening moet houden. Daarom leek het mij leuk om hierop in te haken en mijn wishlist met jullie te delen. Pas op, lezen op eigen risico! 

Washitape
Een van de dingen die mensen veel kopen op AliExpress is washi-tape. Dit omdat het heel goedkoop is en ze leuke patroontjes hebben die de meeste reguliere winkels hier in Nederland niet verkopen. Zo staat mijn winkelwagentje ook vol met de leukste variaties. 

Je vindt deze tapes hier, hier, hier, hier, hier, hier en hier
Let op, het kan zijn dat de link niet direct linkt naar de voorbeelden hierboven, je moet dan even zoeken tussen de 'kleuren'. 

Stickers
AliExpress staat naast washi-tape ook bekend als het walhalla van de stickers. Ik persoonlijk ben echt ontzettend fan van de transparante stickers. Deze vragen niet te veel aandacht in je Bullet Journal, maar vrolijken toch het geheel op. Binnenkort wil ik heel graag nog deze stickers aan mijn collectie toevoegen, stickers heb je nooit genoeg toch? 

Je vindt de stickers hier, hier, hier, hier, hier en hier

Cardstock die cuts 
Een van de dingen die nog niet heel veel voorbij komen op onze facebook groep zijn cardstock die cuts. Misschien komt dat omdat mensen niet zo goed weten hoe ze dit moeten gebruiken in hun Bullet Journal. Ik gebruik dit materiaal echter ontzettend graag. Ik plak ze niet op met lijm, want dat ga je zien op de andere pagina na opdrogen, maar ik doe dit met een lijmroller, fototape-roller of dubbelzijdige tape. 
Van cardstock die cuts heb je echt de leukste vormen, kleuren en thema's. Het enige nadeel is dat het als moeilijk ervaren kan worden om op de volgende pagina te schrijven. Ik zelf ervaar dit niet als vervelend. 

Je vindt de cardstock die cuts hier, hier, hier en  hier.

Post-it notes

Post-it notes zijn een erg makkelijke manier om jouw Bullet Journal op te vrolijken. Niet alleen omdat je de leukste variaties hebt, maar ook omdat het snel weer te verwijderen is van je bladzijde zonder moeite. Bij een post-it zit namelijk maar aan een kant een laagje 'lijm' waardoor het plakt, maar je het makkelijk weer kan verwijderen van de bladzijde. Naast de populaire gele vierkante variant heeft AliExpress de meest leuke vormen, kleuren en variaties. 

Je vind de Post it's hier, hier en hier.

Uiteraard kan ik nog uren doorgaan met alles wat ik op AliEpress zou willen hebben, maar voor vandaag laat ik het hierbij. 


Wat staat er op jouw AliExpress wishlist? Of heb je aan de hand van deze post iets gekocht? Laat het zeker weten in de comments. 

 

Liefs, Maartje.

Alle foto's die in dit artikel gebruikt worden komen van AliExpress. 


Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Vivian (zaterdag, 22 juli 2017 12:59)

    Dit ziet er echt heel leuk uit inderdaad! Ik heb voorlopig een overvloed aan washitape, maar naar leuke stickers ben ik altijd wel op zoek. Binnenkort dus misschien maar eens uitgebreid rondkijken!