· 

Een kijkje in de BuJo van.. Cindy!

Een terugkerend rubriekje is altijd, dus het is tijd voor de volgende editie van "Een kijkje in de BuJo van..". Deze keer neemt Cindy je mee in haar Bullet Journal, zodat je eens lekker kan neuzen en inspiratie op kan doen. De vorige editie werd geschreven door Esmee, en nu kreeg Cindy van ons een vragenlijst en de mogelijkheid om de lezers van Bullet Journal Fans een kijkje te geven in haar Bullet Journal.

Paspoortje

Naam: Cindy van Roekel

Leeftijd: 25 jaar

Werk/studie: Sociaal pedagogisch Hulpverlener en GGZ- Agoog

Favoriete kleur: Blauw

Instagram: @bujobycindy

Vragenlijst

Hoe lang Bullet Journal je al?

Ik ben in april 2017 gestart met een bullet journal. Ik kwam telkens de term tegen en raakte nieuwsgierig. Na een flinke Google sessie was ik verkocht!

Wat voor notitieboek gebruik je momenteel?

Ik heb momenteel de limited edition koperen Leuchtturm 1917. 


Wat zijn jouw go-to supplies voor je Bullet Journal?

Ik gebruik enorm veel verschillende dingen. Standaard gebruik ik Micron fineliners in verschillende diktes, Tombows en de Zebra Mildliners. Verder gebruik is stickers en print ik plaatjes uit of knip ik deze uit tijdschriften. 

Waar koop jij jouw supplies?

Veel via internet. Ik bestel bij Bol.com, Pipoos en Scrapbookdelight voor de merkspullen. Ali-Express is fijn voor washi-tapes en stickers. 

Hoe berg je jouw spullen op?

Momenteel is dit even een zooitje. Ik gebruik 2 houten kisten om mijn stiften en stickers in te bewaren, maar deze zijn eigenlijk te klein. Voor mijn washi-tape gebruik ik oude cd-rekjes waar ik ze in hang met stokjes. Nu ga ik binnenkort verhuizen en is het de bedoeling dat ik een eigen hoekje krijg op zolder waar alles netjes op een bureautje met wat kastjes wordt opgeruimd. 

 

Wat heb je door de tijd heen geleerd op Bullet Journal gebied?

Ik denk vooral dat ik in het afgelopen jaar geleerd heb dat niet alles groot en druk hoeft te zijn om mooi te zijn. In eerste instantie plakte ik mijn complete Bullet Journal vol met tape en stickers en plaatjes waardoor het enorm druk werd. Het kostte me veel tijd en eigenlijk was ik er niet tevreden over. Tegenwoordig let ik meer op functionaliteit, met vaak een simpele lay-out zonder al die dingen er omheen. En uiteindelijk zijn ze nog een stuk mooier ook!

Welke tip zou je geven aan een beginnende BuJo’er?

Laat je niet intimideren door de prachtige pagina’s die op Facebook of Instagram voorbij komen. Blijf bij jezelf en denk goed na of iets voor jou werkt of niet, werkt het niet? Schrappen die handel. Ik ben gestopt met trackers bijvoorbeeld, hartstikke leuke dingen hoor, vul ze alleen nooit in! 😉

Welke spreads komen bij jou maandelijks terug?

Ik maak de meeste weken een weekly spread. Daarnaast gebruik ik daily spreads als een soort dagboek pagina. Ik schrijf kort op wat ik die dag gedaan heb en hoe het die dag met me ging.  

Zijn er spreads die voor jou niet werken?

Elke vorm van een tracker. Ik vind het er bij anderen fantastisch uit zien en maak ze zelf graag. Echter vul ik ze niet in 🙈! Ik vergeet het en denk halverwege, laat maar!

Wat is jouw favoriete spread?

Mijn eigen favoriete spread is mijn weekly van week 1 van 2018. Ik vind het sowieso erg leuk om met weeklies te experimenteren. Elke week een andere lay-out, wat doodles of ik pak mijn waterverf paletten erbij!


Bedankt weer voor het lezen van deze editie en tot de volgende!

Liefs, Cindy en Charissa

Reactie schrijven

Commentaren: 0