· 

Etsy wishlist van Maartje

Na de uitleg blogpost over Etsy deel ik vandaag mijn wishlist met jullie. Let wel, Etsy is wel wat duurder dan AliExpress en heeft meestal wel verzendkosten. Lees zeker even de voorstel blog over Etsy en houdt goed rekening met die € 22,- om niet in aanmerking te komen met de inklaringskosten en btw. Laten we dan nu snel kijken naar mijn wishlist! 

Deze stickers van Pineapple Confetti vind ik echt geweldig, zodra ik ze vond heb ik ze op mijn wishlist gezet. Persoonlijk vind ik ze voor nu misschien nog iets te zomers maar wanneer het lente wordt ga ik deze zeker bestellen! Je zou hier zelfs een simpele maand thema mee kunnen maken want er zitten veel stickers op. Pineapple Confetti heeft ook heel veel leuke winter/kerst stickers, hoewel ik niet weet of die nog op tijd komen voor kerst, maar ik verwacht daardoor dat ze ook zomerse stickers gaat uitbrengen. 

Eigenlijk ben ik op alle stickers van itspaperco verliefd. Ze verkoopt zowel losse bloemen vellen als pakketjes stickers met bijvoorbeeld bloemen, cactussen en bladeren. Maar deze vind ik toch wel het mooist. Zo'n set met meerdere vellen is wel weer heel leuk voor een hele maand in dat thema. 

Geen stickers om je spreads te versieren maar eentje met woorden. Dit lijkt mij zo mooi staan in je weekly wanneer je bijvoorbeeld hiermee je werk of je payday aangeeft. Je kan bij EleonoraShopCo kiezen uit verschillende lettertypen dus dan past het helemaal in je straatje. Maar ook haar andere stickers en diecuts zijn echt heel erg leuk! 

 

De laatste twee maanden vind ik het echt heel leuk om niet zelf een begin pagina te maken maar om deze kaarten van jennyspapercraftco op mijn beginpagina te plakken. Ze heeft meerdere varianten en je kan zelf het formaat en de maand kiezen. Het is dus geen stickerpapier maar meer karton dus je moet het zelf in je Journal plakken. Deze vind ik zelf heel erg leuk voor bijvoorbeeld mei. 

Als ik YouTube filmpjes kijk zie ik ze vaak schrijven met die soort balpennen. Ik vind ze echt prachtig om te zien maar wel aan de prijzige kant.. Op een dag bestel ik deze pen en ga ik er heel veel instagram foto's mee maken haha! 

Als ik iets leuks vind om te gebruiken in mijn Bullet Journal zijn het die cuts, journaling cards en plaatjes. Deze zijn ook echt heel erg leuk om te gebruiken en tegelijkertijd motiverend. Het is een simpele manier om je Journal op te vrolijken. Klik hier en hier

Naast stickers en journaling cards kun je ook een hele hoop post it notes vinden op Etsy. Niet iedereen houd van post it notes in zijn Bullet Journal maar als je er van houd kun je er echt heel veel leuke vinden. Klik hier en hier.

Ik heb mij vandaag heel erg moeten inhouden om toch niet vandaag al deze dingen te kopen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat er op mijn Etsy wishlist staat. Er staat nog veel meer op mijn wishlist, maar dan zou mijn blogpost veel te lang worden. Als jullie geïnteresseerd zijn in een deel 2: laat het maar weten!

Wat staat er nog op jouw wishlist? Ik ben benieuwd. 

Liefs Maartje!

Ps; Alle foto's zijn niet door mij gemaakt maar zijn de officiële verkoopfoto's van de shops zelf. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0