· 

Youtube inspiratie

Ik weet niet of ik de enige hierin ben maar als ik eenmaal op YouTube begin met filmpjes kijken over Bullet Journaling vergeet ik constant de tijd en voor ik het weet ben ik 4 uur verder. Vandaag deel ik met jullie mijn favoriete filmpjes van mijn favoriete YouTuber met betrekking tot Bullet Journaling. Lees je mee? 

AmandaRachLee

Amanda is een Canadese YouTuber en maakt elke maand een plan with me video waarin ze filmt hoe ze haar maandelijkse setup maakt. Elke maand met een ander thema. Daarnaast heeft ze een aantal how to video's gemaakt over doodles en handletteren. Haar mooiste spread vind ik die van Juni 2017: 

Jenny Journals

Van dit kanaal ben ik echt een grote fan! Jenny heeft nog niet zo heel veel subscribers maar haar video's zijn zeker de moeite waard. Misschien als je van minimalistisch houdt is dit niet helemaal jouw kanaal, maar als je ervan houdt om je Bullet Journal te versieren en er een waar kunstwerk van te maken op die manier is het zeker de moeite waard! De watercolour dashboards die zijn maakt kun je vaak later kopen in haar Etsy shop. Haar shop is ook zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen. Ik vond het moeilijk om een video te kiezen van haar die ik het leukst vind, zeker ook omdat ik ze nog niet eens allemaal gezien heb. Daarom deel ik met jullie haar Plan With Me van December. 

 

Full Flourish

Rachel van Full Flourish zegt zelf dat haar account er is voor degene wie ernaar streven om een eenvoudigere en meer mindfulness leven willen leven. Zoals ze zelf zo mooi zegt 'We can find happiness even in the little things'. Behalve Bullet Journal video's maakt ze video's over zelfontwikkeling en lifestyle. Hoewel ik de video's over persoonlijke groei niet kijk vind ik wel haar Bullet Journal Plan With Me spreads erg inspirerend. Welke mindfulness video ik wel erg inspirerend vind van haar is deze: 

EliseDingen

Elise deelt op haar account echt van allerlei soorten video's van dingen die haar vrolijk maken. Haar Bullet Journal video's zijn ook leuk om te bekijken en daarnaast zijn ze goed na te maken wat het nog leuker maakt om naar te kijken. 

Ann Le

Dit account heb ik een paar maanden geleden gevonden. Niet omdat het makkelijk na te maken is, want dit is echt pure kunst. Maar omdat het kijken naar haar video's mij echt inspireert om meer creativiteit te durven tonen in mijn Bullet Journal en meer te durven wat betreft Bullet Journal. Haar mooiste Bullet Journal spread tot nu toe vind ik die van December dit jaar maar al haar video's zijn zeker de moeite waard om te kijken, maar laat je zeker niet ontmoedigen door haar prachtige kunstwerken! 

Tot slot
Doodles by Sarah

Ik heb dit account niet gekozen omdat ik bekend ben met haar Bullet Journal video's, sterker nog ik zag pas dat ze deze video's maakt toen ik haar account opzocht voor de link en de video om te delen. Ik vind al haar doodle video's leuk maar het meest heb ik toch genoten van de Harry Potter Items doodle sessie vandaar dat ik deze met jullie deel, maar eigenlijk is echt elke video op haar account leuk! 

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met een deel van mijn favoriete YouTubers. Laat zeker weten of jullie een deel twee willen of bijvoorbeeld een deel over mijn favoriete Instagram accounts. 

Ik heb ook een vraagje aan jullie, omdat ik in 2018 meer creativiteit wil gaan ontwikkelingen ben ik op zoek naar meer accounts die doodle video's maken. Weet jij een YouTuber die dit veel uploadt? Laat het dan zeker weten in de reacties. 

 

Liefs, 

Maartje 

Reactie schrijven

Commentaren: 0