·

Review + kortingscode "Get Shit Done" notebook

Notitieboekjes vinden die Bullet Journal geschikt zijn is altijd tof! Ik kreeg de kans om het "Get Shit Done" notitieboek te bekijken en testen, die te verkrijgen is op deze website. Dit notitieboek is mede mogelijk gemaakt door uitgeverij Blossom Books en zeer aantrekkelijk voor elke Bullet Journallist. Hieronder bespreek ik alle ins en outs van dit notitieboek en vind je een unieke kortingscode voor dit exemplaar!

Algemene informatie

Kleur: Roze

Kleur letters: Goud/koper

Kleur papier: Wit

Grootte: A5 formaat

Binnenkant: Puntjes

Afstand puntjes: 0,5 cm

Aantal pagina's: 177

Extra informatie:

• Hardcover;
  • Pagina's zijn niet genummerd;
  • Er zit één lintje in;
  • Geen index;
  • Geen opbergvakje.

Design

Dit notitieboek is zeker een eyecatcher! De roze kleur is erg mooi, heel zacht en rustig. De letters die op het notitieboek staan zijn een mix van goud en koperkleuren. Aan de achterkant van het boekje is een streepjescode te vinden, die in het boek gemaakt zit (je kan het dus niet er vanaf halen). Het notitieboek heeft, in tegenstelling tot de bekende boekjes van Leuchtturm, geen afgeronde hoeken. Dit notitieboek heeft een lintje in een witte kleur. Verder is het boekje vrij simpel; geen index, geen opbergvakje, geen paginanummers. De pagina's van het boekje zijn wit, wat een groot verschil is met bijvoorbeeld de notitieboeken van Leuchtturm. De pagina's hebben puntjes, maar deze zijn heel erg licht en van een afstandje (en op de foto's) amper te zien.

Het boekje is prachtig om te zien en ook mijn indruk over de binnenkant is positief. De puntjes zijn erg licht; op deze manier oogt het papier erg rustig, maar kun je toch strakke lijnen maken. Wel moet je door de lichte puntjes met goed licht schrijven, anders zijn deze bijna niet zichtbaar. Voor mij is het geen probleem dat het notitieboek geen extra's heeft zoals een index en opbergvakje, maar dit is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Het design komt super positief over op mij!

Papier

Wat ik erg jammer vind, is dat er helaas niets bekend is over de dikte van het papier. Natuurlijk heb ik met verschillende pennen, stiften en markers het papier getest en hieronder vind je het resultaat.

Zoals je op de foto's ziet is er wel wat ghosting zichtbaar. Ik vind de zwarte fineliners vrij goed op het papier; de ghosting is niet héél erg en als je over de andere kant van de pagina schrijft valt dit bijna niet op. De markers en stiften zijn wel iets beter zichtbaar aan de andere zijden van de pagina's, maar dit is in elk notitieboek wel zo. Doordrukken doen de pennen en stiften gelukkig niet.

De puntjes zijn echt bijna niet te zien en dat is voor mij zeer positief. Ik vind het fijn als de pagina's er rustig uit zien, in dit boekje lijken de pagina's van veraf wel blanco! Toch zijn de puntjes zichtbaar genoeg (met goed licht) om er rechte lijnen in te trekken.

De pagina's van dit notitieboek zijn spierwit en dat zorgt ervoor dat de kleuren van de verschillende stiften en markers prachtig uitkomen. Ik vind dit zeker mooier dan in notitieboekjes met crèmekleurige pagina's. Super! De stiften en pennen die ik heb getest in het "Get Shit Done"-notitieboek bewegen makkelijk over het papier; schrijven is erg fijn in dit boek.

Eindoordeel

Persoonlijk ben ik zeer tevreden over dit notitieboek! Het design is prachtig en de pagina's zijn ook van goede kwaliteit. Er is sprake van wat ghosting, maar niet in hele erge mate. Dit notitieboek zou ik zeker in gebruik kunnen nemen voor Bullet Journalling! :)

Kopen en verzenden

Dit notitieboek is te kopen via deze link. De prijs van dit exemplaar is €10,00, wat een erg schappelijke prijs is binnen de Bullet Journal wereld. De webshop verzendt de bestellingen op maandag en op donderdag. Als je op die dagen vóór 12.00 uur bgesteld, wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden. De verzendkosten voor dit notitieboek bedragen €3,50n en als je in België of Duitsland woont betaal je €7,95 voor verzenden. Gratis verzenden kan vanaf €25,00. Er zijn ook een aantal boekenwinkels die producten van deze webshop verkopen, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dit exemplaar hier ook bij zal zitten.

Kortingscode

Speciaal voor ons is er een kortingscode beschikbaar, die geldig is voor dit notitieboek! Met de code "25BUJONL" krijgen jullie 25% korting op de Bullet Journal Get Shit Done. Deze is dan dus maar €7,50! De code is te gebruiken tot 31 augustus. Klik snel hier

Gaan jullie het notitieboek bestellen? Ik ben benieuwd! Ik hoop dat deze review jullie wat heeft kunnen helpen in het maken van een beslissing. Verdere vragen mogen altijd hieronder gesteld worden!

Heel veel liefs, Charissa.